Z nastaniem poranka rząd zaprosił dziennikarzy na specjalne expose dotyczące CPK. Informacje związane z największą polską inwestycją infrastrukturalną zaskoczyły słuchaczy.
Centralny Port Komunikacyjny będzie realizował usługi wyłącznie w ramach obsługi krajowych połączeń międzymiastowych. Rozwiązanie odciąży kolej żelazną co pozwoli na zmniejszenie ilości nierentownych taborów oraz ograniczy zyski przewoźników drogowych o zagranicznych kapitałach.
Unia jest zła. Zarzuca nam łamanie konstytucji. W związku z tak prowadzoną polityką międzynarodową musimy powiedzieć stanowcze nie wszystkim euro-ignorantom, kretynom i sceptykom. – nieoficjalnie mówi polityk związany z kręgami szefa PlS. – dodatkowo Unijni parlamentarzyści nie chcą sfinansować nam wymarzonego CPK więc my nie będziemy obsługiwać ich destynacji.
Wrażenie na dziennikarzach zrobiły liczby. Na porannym briefingu potwierdzono, że terminal będzie w stanie obsłużyć ponad 100 mln pasażerów rocznie co daje ok 3 przelotów przypadających na każdego Polaka co 12 miesięcy.
Pracownicy spółki powołanej do budowy oraz zarządzaniem CPK zdementowali plotki o braku szans na rentowność inwestycji, która jako dobro narodowe będzie wspierana z budżetu państwa oraz przedstawiono plan zachęcenia rodaków do korzystania z przymusowych przydziałów lotów przy okazji zmiany prawa karnego.
Budowa Centralnego Portu Komunikacyjnego potrwa nie dłużej niż 8-60 lat, co wydaje się bardzo optymistycznym założeniem.
Wszystko co zobaczysz na łamach www.korytkowo.pl to kłamstwo a dane często zostały zmyślone lub/i sfałszowane. Strona ma charakter satyryczny. Czytasz na własną odpowiedzialność.