Specjaliści odpowiedzialni za wizerunek marek oszacowali najbardziej pożądane hasła. Badanie wskazało trendy, które utrzymają się w całym 2017 roku. Dzięki analizie przeprowadzonej przez internautów, wiemy już co najczęściej zobaczymy na pasku reklam.
Wielu ekspertów zapytanych o trendy w 2017 roku wskazywało mocne ogólniki. Wzrost wyszukiwań mobilnych, content marketing, działania szeptane oraz wideo sondy. Nikt, a w szczególności osoby, które znały prawdę nie chciały się nią podzielić!
Szczególnie często w wypowiedziach ekspertów pojawiały się wyrażenia, które mogły nakierować słuchaczy.
Analiza przeprowadzona przez internautów potwierdziła podprogowe przekazy znawców marketingu. W reklamach on- oraz in- dorowych bieżącego roku najczęściej przewijać się będą cycki i kotki.
Wzrost emisji reklam z kotami, zademonstrowała w ostatnich dniach telewizja publiczna.
Wszystko co zostało powyżej, poniżej, z boku i każdej innej strony napisane na łamach www.korytkowo.pl to brednie, opowieści o trzech zbójach, nieprawda, a dane często zostały zmyślone lub/i sfałszowane. Strona ma charakter satyryczny i jest mieszanką mojej empatii, ale także potrzeby popisania… kłamstw.