Pokemon go: W Polsce rusza kampania „Pokaż mi swojego Pokemona”!

0
3078
źródło pixabay.com

Statystyki grywalności pokazują, że aplikacja POKEMON GO staje na pozycji lidera w klasie urządzeń mobilnych. Nikogo nie powinno zatem dziwić, że wiele firm swoje akcje marketingowe przenosi z najbardziej znanych portali społecznościowych i wyszukiwarek internetowych do środowiska anime.

Klub ze striptizem mieszczący się w centrum Warszawy, jako pierwszy rozpoczął crossmarketingową akcję „Pokaż mi swojego Pokemona”. Promocja ma na celu ściągnięcia w swoje rejony jak najwięcej graczy. Również zagranicznych, którzy po trudach ganiania ulicami wpadną na drinka.

Feromony rozsiewane są w bezpośredniej okolicy klubu. W ciągu kilku dni, gdy już wieść się rozniesie, zaczniemy prowadzić graczy pod nasze drzwi. Najciekawsze okazy mają znaleźć się w VIP ROOMie. Również tancerki będą przebrane za te stworzenia. Będziemy mogli spotkać słodkie Pikaczu, ogniste Charmander’ki czy taplające się w jakuzzi Squirtle – mówi manager lokalu.

Jak zapewniają pracownice klubu dla Gentlemenów, właściciel zapewnia im dostęp do najlepszych urządzeń mobilnych oraz szybkiego internetu. W cenie każdego tańca ma znaleźć się opcja zagrania meczu z wybraną przez siebie dziewczyną.

 

Wszystko co zostało powyżej, poniżej, z boku i każdej innej strony napisane na łamach strony www.korytkowo.pl to brednie, opowieści o trzech zbójach, nieprawda, a dane często zostały zmyślone lub/i sfałszowane. Strona ma charakter satyryczny i jest mieszanką mojej empatii, ale także potrzeby popisania… kłamstw.